Svima se događaju greške na radnom mjestu. Kada neke od njih postanu pravilo, a ne iznimka, onda nas kolege počinju izbjegavati.
1. Nemarni ste.
Ne odgovarate na telefonske, stalno krivim osobama šaljete mailove, gubite dokumente na radnom mjestu... Niko vam neće zamjeriti povremeni nemar koji je posljedica umora, ali ako vam se to događa svakodnevno kolege neće imati povjerenja u vas.
2. Nikada ne poštujete dogovorene rokove.
Svaki zaposlenik ima svoj rok i ako jedna osoba u tom "lancu" zakaže naposljetku svima stvara problem. Naravno, uvijek se može dogoditi da vas razni faktori spriječe u odgovornom izvršavanju poslovnih obaveza. Međutim, ako je nepoštivanje rokova kod vas navika, a ne rijetka iznimka, stvarate sliku o sebi kao neodgovornoj i neprofesionalnoj osobi.
3. Neoprezno tračate.
Trač na radnom mjestu nije ništa neobično. Svima ponekad malo pukne film zbog stresa i imamo potrebu olakšati dušu kolegama. Naravno, za sve postoji vrijeme i mjesto pa tako i za trač. Ako niste oprezni i bez suzdržavanja na sav glas pričate o drugima gdje god stignete, kolege se neće osjećati dobro u vašem društvu i izbjegavat će vas jer se ne žele dovesti u neugodnu situaciju.
(Zadovojna.hr, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/MR)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook