Banjaluka/ Radionica o medijskom izvještavanju

Nedopustivo je korištenje djece, školskih prostorija i javnih resursa u predizborne svrhe

Front06.09.16, 13:30h

Nedopustivo je korištenje djece, školskih prostorija i javnih resursa u predizborne svrhe
Da dosad nije bio slučaj da se mediji do kraja na fer, izbalansiran i objektivan način ponašaju u predizbornoj kampanji, naveo je viši asistent Fakulteta političkih nauka u Banjoj Luci Borislav Vukojević

 

Nijedan zakon u Bosni i Hercegovini ne brani upotrebu djece u predizborne, odnosno političke svrhe, a svake izborne godine javni budžeti i resursi se koriste u kampanjama, upozorila je danas dugogodišnja novinarka i članica Upravnog odbora Udruženja BH novinari Milkica Milojević, na radionici u Banjoj Luci o temi „Izvještavanje medija u predizbornom periodu“.

 

Milojević je ukazala da čak postoje zakoni po kojima školske prostorije i igrališta moraju biti ustupljena u svrhu predizborne kampanje te istakla da mediji moraju zagovarati promjenu loših zakona, sudske prakse i loših etičkih načela u ovom društvu.

 

Naglasila je da javni servisi ne smiju da budu u funkciji predizborne kampanje jedne stranke, budući da su vlasništvo građana.

 

Da dosad nije bio slučaj da se mediji do kraja na fer, izbalansiran i objektivan način ponašaju u predizbornoj kampanji, naveo je viši asistent Fakulteta političkih nauka u Banjoj Luci Borislav Vukojević.

 

Mediji su odgovorni i za govor mržnje, koji se širi kroz njihove sadržaje, ukoliko se, kaže, ne ograde i osude takve pojave.

 

Koliko su izbalansirane i nepristrane predizborne kampanje, govorio je predstavnik Regulatorne agencije za komunikacije (RAK) BiH Boris Kujundžić.

 

Ukazao je na važnost poštovanja CIK-ovog Pravilnika o medijskom predstavljanju političkih subjekata u izbornom periodu, a koji primjenjuje RAK i Vijeće za štampu BiH.

 

Kujundžić je naveo da je karakteristika predstojećih lokalnih izbora da u BiH imamo 43 komercijalne TV stanice koje prate izbore te šest programa javnih radio-televizijskih servisa.

 

Novina i u ovoj godini je i da imamo 103 televizijska programa koji se emituju putem drugih telekomunikacijskih mreža.

 

- To će sigurno unijeti dodatnu dimenziju u ovogodišnje izbore – rekao je Kujundžić i napomenuo da su mediji od 5.septembra u obavezi da postavljaju prve sedmične izvještaje kada je riječ o plaćenom političkom oglašavanju.

 

U RAK-u ne očekuju posebne probleme ni u ovoj predizbornoj kampanji.

 

Organizatori radionice su Udruženje/udruga BH u saradnji s Koalicijom „Pod lupom“.

 

(FENA/em)

 


 


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook