Predviđanja pokazuju da će do 2020. e-mail, kakvog ga danas poznajemo, nestati.
Jedan preduzetnik nedavno je izjavio da sedmično prima oko 5.000 e-mailova i dodao da je nemoguće da pročita svaki i posveti mu pažnju.
Zato sve više kompanija i uspješnih ljudi koristi alternativne alate kako bi brže i efikasnije komunicirali. Mnogi stručnjaci predviđaju da će e-mail do 2020. zamijeniti tzv. hibridi e-maila i raznih chat servisa. Ako vam ovakav scenario zvuči nevjerovatno, stručnjaci ističu 3 sigurna znaka da e-mail polako umire. Uber, jedna od najpoznatijih kompanija na svijetu, uklonila je na svojim stranicama kontakt putem e-maila. Umjesto čitanja i odgovaranja na e-mailove, svu korisničku podršku obavlja putem aplikacije.
Ovaj trend počele su da slijede i ostale kompanije jer je ovakav način rada brži i efikasniji. Najmnogoljudnija zemlja na svijetu Kina ne koristi e-mail. Naravno, pojedini korisnici imaju svoju e-mail adresu, ali većina korisnika u Kini i Indiji koristi novije alate za komunikaciju poput WeChata. Ako se uzme u obzir i konstantan rast mnogih servisa za chat, postaje očigledno da se sve manje korisnika oslanja na e-mail.
Chatbotovi
Jedan od glavnih trendova u online komunikaciji su sve popularniji chatbotovi. Stručnjaci se slažu da su oni jedna od najboljih upotreba vještačke inteligencije. Chatbotovi zaduženi za korisničku podršku nisu nervozni, ne mogu da se umore i ne treba da sjede i listaju gomilu e-mailova kako bi odgovorili na vaše pitanje.
Ove godine zabilježen je veliki rast chat aplikacija koje sve češće zamjenjuju ostale načine online komunikacije. Umjesto pisanja e-mailova, s prijateljima komuniciramo putem Vibera, Messengera ili WhatsAppa, a za razmjenu fotografija tu su razne aplikacije poput Instagrama ili Snapchata. I dok se e-mail danas koristi većinom u poslovne svrhe, i uspješni ljudi u posljednje vrijeme više biraju Twitter ili LinkedIn kao alat za komunikaciju sa saradnicima.
(Oslobodjenje, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/mr)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook