Istakao je da fotografija samo u rijetkim "sretnim" okolnostima može imati vrijednost dokumenta zbog same prirode te tehnike koja prikazuje samo isječak onog što se dešava.
Gafić je dodao da fotografija može reflektirati društveni razvoj i da je to neizbježno, dok je uticaj na taj razvoj minimalan izuzev sitaucija u kojim otkriva stvari za koje se drugačije ne bi saznalo.
Rekao je da je istorija fotografije prepuna primjera u kojim je ona aktivirala određene procese, ali je ipak riječ o incidentima.
Fotograf Armin Smajlović naveo je da je u Bosni i Hercegovini dominantna novinarska fotografija dok dokumentarna nije toliko razvijena kao što je slučaj u Evropi, zbog čega su kroz festival potencirali upravo dokumentarne fotografije iz zemalja bivše Jugoslavije i Njemačke.
Panel diskusija je održana u okviru Balkan Foto festivala i uz podršku Goethe instituta, a u njenom su radu učestvovali i umjetnica Merlin Nadj-Torma te kustos Hans Herbig.
(Fena/mr)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook