Premda su društvene mreže usijane zbog Novalićeve opaske o navodnoj rastrošnosti građana, premijer je sve to stoički podnio. Kaže, nema namjeru da se izvinjava.
"To samo govori da mi kao društvo nismo spremi primati istinite inofrmacije. I u tom smislu nema potrebe za bilo kakvim izvinjenje. Ljudi mogu da rade sa svojim novcem šta žele. Nije bila to tema", rekao je Novalić.
Čekajući Novalićevo izvinjenje, građani se izvinjavaju Fadilu.
"Kad me mama bude pitala što sam smršala, reći ću rek'o Fadil", "Otići ću u RS da jedem k'o žena. Ovamo se osjećam kao rasipnik."
Nije da Novalića ne zabrinjavaju ovakvi komentari. Priznaje da je svjestan velikog utjecaja društvenih mreža u svijetu.
"Vi morate shavtiti da su to moćna sredstva u tom virtuelnom svijetu. Svjedoci ste da je Libija tako srušena, u Egiptu i tako dalje. Postoji kreacija koja to generira. Jednu takvu informaciju potpuno bezazlenu. Mi Bosanci znamo da pijemo puno kafu", pojasnio je Novalić.
Građani razmišljaju drugačije: "Čula sam da kaže da najmanje kupuju ulje i brašno. Pa ne možete živjeti od ulja i brašna", "S obzirom na njegove pare sigurno da neće trošiti na cigarete, nego na kuće i vile", "Zabrinjavajuće je da daje takve izjave, a narod jedva preživljava. "To je sve tačno."
Premijerove izjave o potrošačkoj korpi bila je glavna tema i među parlamentarcima.
"Naravno da se treba izviniti, ja sam to očekivao. Ali je on u kontinuitetu svojih izjava nastavio da objašnjava tu svoju izjavu predstavljajući je dobronamjernom. Ja ne vidim tu ništa dobronamjerno", rekao je Aner Žuljević iz SDP-a BiH.
"Ponekad mislim da se izjave izvlače iz konteksta. Ne možete tumačiti njegove izjave samo na način na koji vi to doživljavate", smatra Jasenko Tufekčić iz SDA.
I dok premijer Federacije ukazuje na veliku rastrošnost u društvu, građani smatraju da primjer štednje treba da daju institucije, koje godinama troše na razne nadkande, luksuzne automobile i održavanje fiskalne stabilnosti iz kredita.
(N1, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/dg)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook