Nervoza i negodovanje, a kada se nakon višesatnog čekanja konačno stigne na red, službenica neočekivano saopšti: Pauza! I hladno se udalji sa svog radnog mjesta... Zamjene, naravno, nema!
Razočarana ovakvim odnosom, revoltirana Sarajka koja je doživjela ovo neugodno, ali nažalost vrlo uobičajeno iskustvo sa GRAS-om, na adresu DEPO Portala uputila je pismo i nekoliko fotografija s lica mjesta.
- Juče sam oko 11 sati došla na prodajno mjesto Remiza da kupim kupon, kao i svaki savjestan građanin našeg grada. Kako je zimski period i niske su temperature, čekati dva sata na takvom vremenu malo je previše. Ali, eto, ne bih se zbog toga žalila. Međutim, prvo razočarenje uslijedilo je kada je uvažena gospođa u 12:30 otišla na pauzu i ostavila narod da čeka... Razumijem da joj potreban odmor, doručak i kafa, ali da ostavi šalter prazan bez zamjene, to je krajnje nedogovorno i bahato, napisala je u svom pismu naša sugrađanka.
I kako to obično biva, uslijedila su negodovanja smrznutih i ogorčenih građana koji su pola sata 'zjapili' pred praznim šalterom, i situacija se vrlo brzo pretvorila u žustru raspravu na granici svađe.
I tako svaki dan, a početkom narednog mjeseca sve će opet biti isto... Pa ko može da izdrži, neka čeka. Ko ne može, ostaje mu da se švera.
Ili da se nada da GRAS, nekim čudom, promijeni način rada i potrebe putnika stavi iznad svega. A i čuda se ponekad dogode!
(DEPO PORTAL/aa)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook