Sutra puštanje u promet

Završena Sarajevska zaoblaznica: Grad konačno spojen s autoputem

Hronika23.11.15, 20:09h

Završena Sarajevska zaoblaznica: Grad konačno spojen s autoputem
U utorak će biti održano svečano otvaranje i puštanje saobraćajnice LOT-a 2A i LOT-a 2B Sarajevske obilaznice, dionica Butila-Briješće s petljom Butila



Petlja Butila spada vjerovatno u najveći objekt na Koridoru Vc. Izgrađena je u sklopu realizacije projekta Sarajevske obilaznice, dionice Jošanica - petlja Butila, LOT-1, koji je uime Vlade FBiH implementiralo JP Ceste FBiH.



Upotrebna dozvola za ovaj objekt dobijena je u junu 2014. godine, ali, zbog neizgrađenosti dionice LOT-2, nije mogla biti puštena u promet. Puštanjem dionice Butila–Briješće–Stup, LOT-2 i petlja će u punom kapacitetu biti predana na korištenje učesnicima u prometu.



Petlja Butila je projektovana kao petlja u tri nivoa koja obezbjeđuje odvijanje saobraćaja na relacijama: obilaznica Sarajeva u pravcima Zenica - Mostar, ulazak ili napuštanje Sarajeva pravac Zenica i ulazak ili napuštanje Sarajeva pravac Mostar.



Petlju čine četiri rampe A,B,C,D i ulazne rampe prema Briješću ukupne dužine oko dva kilometra, odnosno ukupne površine svih konstrukcija oko 20.000 m2.



Ukupna vrijednost radova na petlji Butila je oko 16 miliona eura (sa PDV-om).



Dionica Sarajevske obilaznice LOT-2 se sastoji iz dvije poddionice: petlja Butila - Briješće, LOT-2A i Briješće - Stup, LOT-2B.



Ukupna dužina LOT-2A je oko četiri km, od čega je otvoreni dio trase u punom profilu autoceste u dužini od oko 3 km, vijadukt Briješće koji se sastoji od desnog i lijevog objekta ukupne dužine od 720 m, te desne i lijeve rampe od po 125 m.



Dionica LOT-2B se sastoji od dva odvojena kolovoza sa po dvije saobraćajne trake ukupne dužine oko 500 m. Ukupna dužina LOT-2 je oko 4,5 km.



Vrijednost radova za LOT-2 iznosi oko 21,2 miliona eura (sa PDV-om).



U realizaciji projekta investitor je Vlada FBiH iz kredita EIB-a, EBRD-a i OPEC fonda, te iz budžeta za eksproprijaciju. Implementator je JP Ceste F BiH uime Vlade FBiH, a izvođači su Osijek Koteks dd Osijek sa podizvođačem Hidrogradnja dd Sarajevo (do raskida) i JV Euro-Asfalt & ŽGP Sarajevo (nastavak radova).



Projektanti su JV INOCSA Španija & TZI d.o.o. Sarajevo i TRASA d.o.o. Sarajevo, revidenti: DRI Ljubljana i Divel d.o.o. Sarajevo i nadzor Institut IGH Zagreb i Institut IPSA d.o.o. Sarajevo, saopćeno je iz Ureda Vlade FBiH za odnose s javnošću.

(FENA/dg)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook