ISPROBAJTE NAPREDNU APLIKACIJU

Lajkovi na Facebooku otkrivaju kakva ste osoba: Oni koji više vole Coca-Colu od Pepsi imaju veći IQ?!

Tehno05.09.15, 15:31h

Lajkovi na Facebooku otkrivaju kakva ste osoba: Oni koji više vole Coca-Colu od Pepsi imaju veći IQ?!
Neki tvrde da nas Facebook poznaje bolje od prijatelja, roditelja, a ponekad čak i partnera. Da bi to dokazali, britanski naučnici stvorili su aplikaciju koji može predvidjeti sve - od toga s kim spavate pa do toga koliko ste pametni - i sve to samo na temelju vaših lajkova

 

Procjenjuje se da bi ovu aplikaciju u budućnosti mogla da koristiti policija kako bi pratila ponašanje problematičnih ljudi i prije nego što oni počine neko kažnjivo djelo.

 

Aplikacija pod nazivom Apply Magic Sauce procjenjuje vaš pol, inteligenciju, politička uvjerenja, religijsku pripadnost, zadovoljstvo životom pa čak i seksualne preferencije.

 

Osim toga, može da "pogodi" i da li ste u vezi i odredi kakva ste osoba - introvertna, ekstrovertna...

 

- Klasični testovi ličnosti su vještački, a lajkovi na Facebooku dio su života, to je nešto što ljudi rade svaki dan. Upravo to naš alat čini vrlo preciznim - rekao je za Daily Mail dr David Stilwel sa Cambridgea.

 

On ističe da mu je, kreiranjem ove aplikacije, želja da pokaže ljudima koliko precizne informacije o njima može dati Facebook.

 

Evo i nekih primjera:

 

Coca-cola ili Pepsi: Ljudi koji su ovo lajkovali su tradicionalni, ekstrovertni i temperamentni. Ipak, Facebook korisnici koji su lajkovali Coca-colu vjerovatno imaju viši IQ.

 

Doctor Who ili X-Factor: Ljudi koji lajkuju Dr Whoa otvoreni su i pametni dok su "lajkeri" X-Factora samosvjesni i ekstrovertni.

 

Chelsea, Manchester United ili Arsenal: Ljudi koji lajkuju ova tri fudbalska kluba vrlo su slični. Svi su tradicionalni, emocionalno stabilni i ekstrovertni. No, "lajkeri" Chelseaja zadovoljniji su životom - vjerovatno zato jer im klub u posjlednjih nekoliko godina odnosi brojne pobjede.

 

(Alo.rs, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/md)

 

 


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook