U saopštenju za javnost Organizacija navodi da je kao jednu od prvih aktivnosti u okviru projekta pokrenula edukaciju 30 lokalnih partnera i trenera koji bi od septembra trebalo da vode radionice u više od 100 srednjih škola i više od 20 fakulteta u BiH. U okviru radionica predviđena je edukacija više od 11.000 mladih ljudi.
- Kroz radionice ćemo koristiti inovativne metode kojima želimo stimulirati mlade ljude da glasaju, te iskoriste svoje pravo da bi utjecali na promjene u društvu - navodi se.
Projekt se sastoji i od dodatna dva elementa koja će biti realizovana u augustu i septembru.
Radi se o tv spotu u koji će biti uključene mlade javne ličnosti iz oblasti sporta, koji će pojasniti bitnost izbora. Pozvane su i političke partije u BiH da delegiraju kandidate od 18 do 29 godina, koji će na skupovima predstaviti političke ciljeve u vezi s temama značajnim za mlade poput obrazovanja ili sporta.
Glavne aktivnosti iz projekta "Moja 2010." odvijaće se tokom septembra, a organizatori očekuju da će značajno uticati na društvene tokove u BiH posebno na izlaznosti mladih na izbore. Projekt podržava i finansira Centar civilnih inicijativa u okviru CAPP 2 programa.
(FENA/tg)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook