To je potvrdio i jedan eksperiment koji je provela draguljarska kompanija Pandora, a koij im je poslužio za, koliko god nam to teško priznati, ovu dirljivu reklamu.
U tom malom eksperimentu, kako bi potvrdili tu neraskidivu vezu između majke i djeteta, mališanima u dobi od tri do devet godina stavili su povez preko očiju te im dali zadatak da pronađu svoju mamu među nekoliko žena.
U potrazi su se smjeli koristiti samo rukama, a nevjerojatno je kolko brzu su znali u kojem smjeru trebaju krenuti i gdje se mama nalazi.
Ti dirljivi trenuci preplavili su prostoriju u kojoj se eksperiment provodio velikim emocijama, jer svaka majka potajno je strahovala da je njezino djete možda neće pronaći.
No, taj strah koji je na trenutak vidljiv na njihovim licima pretvara se u blaženstvo kada dijete pruži ruke prema majci i razvuče osmijeh na licu.
Pogledajte video i pripremite maramice.
(telegram.hr, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/mr)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook