U Sarajevu je sinoć, u krcatoj Galeriji Figure, održana promocija knjige Ivana Stankovića 'Kakodalogija'. Oni koji dobro poznaju sarajevska društvena događanja kažu da odavno na jednom mjestu nisu vidjeli toliko poznatih Sarajlija i Sarajki.
Razgovor sa Ivanom Stankovićem vodila je televizijska voditeljica Maja Čengić. Krenulo je sa jednostavnim biografskim pitanjima da bi se priča polako razvijala ka temama o kojima knjiga govori. U suštini knjiga je posvećena agenciji Saatchi&Saatchi Beograd, prvoj multinacionalnoj oglašivačkoj agenciji u bivšoj Jugoslaviji. Njenom nastanku, razvoju i propasti. Kakodalogija je vrlo ozbiljna knjiga, praktičan priručnik kako se prave velike greške i kako se iz njih može naučiti. Ivan Stanković je svako poglavlje knjige završio rezimeom 'Šta sam iz ovoga naučio'. Knjiga je pisana vrlo iskreno, gotovo brutalno iskreno. Kakodalogija je bez sumnje jedna od najboljih, ako ne i najbolja knjiga o oglašivačkoj industriji napisana na prostoru Adriatic regije.
Nakon prvog dijela razgovora, na scenu su izašli promotori knjige, prijatelji Ivana Stankovića: Amra Zulfikarpašić, Bojan Hadžihalilović i Ekrem Dupanović. Svako od njih ispričao je svoju kratku priču o Ivanu Stankoviću i Kakodalogiji.
Publika je na kraju srdačnim aplauzom pozdravila Ivana Stankovića dijeleći sa njim emocije koje su prevladale u prisjećanju na prvi poslijeratni dolazak u Sarajevo i poslovne razgovore sa BHT.
(media-marketing.com, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/md)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook