Cilj pozivnog Kontakt centra prvi je projekat ovakve vrste u službama za zapošljavanje u regionu, a odnosi se na cjelodnevno održavanje komunikacije s korisnicima usluga, nezaposlenim licima i poslodavcima.
Pozivom prema Kontakt centru, nezaposlene osobe i poslodavci izbjeći će nepotrebno gubljenje vremena za obilazak biroa, smanjiti troškove prevoza, a zaposleni službenici imaće više vremena za savjetodavni proces, što je i osnovna ideja za uspostavljanje ovog sistema pomoći korisnicima.
Osim pružanja informacija korisnicima usluga, zadatak Kontakt centra je i rješavanja eventualnih problema s kojima se nezaposlena ili zaposlena osoba ili poslodavci suočavaju prilikom korištenja usluga Službe.
Kontakt centar je baziran na besplatnoj liniji, te pozivom na broj: 080 022 434 korisnik automatski dobija pripremljen odgovor. Ukoliko ne postoji automatski, operater će odgovor u najkraćem mogućem vremenu pripremiti i obavijestiti korisnika.
Automatski odgovori koje će korisnici dobijati su: informacije o potrebnoj dokumentaciji za prijavu na biro, ostvarivanje prava na novčanu naknadu, pravo na penzijsko i invalidsko osiguranje, pravo na zdravstveno osiguranje, pravo na porodiljsku naknadu, a za poslodavce su pripremljene sadržajne informacije o načinu i proceduri izdavanja radnih dozvola, kao i načinu objave konkursa ili učešća u podsticajnim mjerama aktivnih politika zapošljavanja.
Projekat "Pravna pomoć" JU "Službe za zapošljavanje Kantona Sarajevo“ - Sarajevo je elektronska komunikacija putem rubrike na web stranici www.juszzks.com , u podstranici Pravna pomoć.
Obaveza zaposlenih u Službi je da putem e-maila zainteresovanim korisnicima ponude profesionalni pravni savjet na što bolji i jednostavniji način.
Zaposlenici zaduženi za rad na pravnoj pomoći će takođe ukazati na moguće pravce djelovanja - davanjem smjernica i informacija u vezi s pravnim nedoumicama, u okviru zakonskih okvira.
Važno je naglastiti da su pravni savjeti isključivo informativne prirode i nemaju obavezujuću pravnu snagu, ali izvrsno su sredstvo za bolje razumijevanje određenih pravnih oblasti, kao i prava i obaveza koje prositiču iz njih.
Ove aktivnosti JU „Službe za zapošljavanje Kantona Sarajevo“ provodi u okviru uspostavljanja efikasnijih usluga, a pretpostavka je da će se na ovaj način komunikacija sa korisnicima centralizovati, pružanje informacija poboljšati, ujednačiti i ubrzati.
- Uspostavljanjem inovacija u Službi još jednom smo potvrdili da smo lideri u unapređenju sistema zapošljavanja, u skladu sa procesima Evropske unije i regiona. Uvođenje novina u radne prakse pravac je reformskog puta koji smo izabrali prije dvije godine, a ostaće prioritet i u godini koja teče - rekao je direktor JU „Služba za zapošljavanje Kantona Sarajevo“ Igor Kamočaji.
Najnovije aktivnosti Službe razvijene su uz podršku Projekta za mlade YEP i Vlade Švajcarske i GOPA-e, saopćeno je iz Odjeljenja za odnose s javnošću Službe za zapošljavanje Kantona Sarajevo.
(FENA/dg)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook