Kompanija Facebook je prvog februara izmijenila politiku o privatnosti, a ova odluka je prilično naljutila korisnike najpopularnije društvene mreže. O čemu je zapravo riječ?
Kada ste se tog dana prijavili na vaš nalog na Facebooku, automatski ste prihvatili novu politiku o privatnosti. Ona dozvoljava američkoj kompaniji da prati vaša “kretanja” na internetu iako ste izlogovani sa naloga.
Izgovor Facebooka za ovakav potez je poboljšanje čuvenog “marketing placinga”, kako bi lakše postavljali reklame sa sadržajima koji vas zanimaju. Vaše informacije, prema navodima kompanije, neće biti podijeljene sa trećom strankom.
Ukoliko ne želite da Facebook prati vaš svaki pokret, to možete da promijenite u opciji settings (podešavanje). Morate da uđete u opciju za kontrolisanje reklamnog sadržaja i sami izaberete koja ovlaštenja ćete dati ovoj društvenoj mreži.
Pošto se mnogo prašine diglo kada se saznalo za izmjenu politike privatnosti, Facebook je pristao da korisnicima dozvoli da se ova opcija ugasi.
Naravno, postoji i uslov: sve informacije koje su do tog trenutka prikupljene, ostaju u bazi kompanije.
(Kurir-info.rs, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/md)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook