.
Agencija za zaštitu potrošača u Hamburgu analizirala je 10 losiona za tijelo i otkrila je da su tube i bočice koje mogu stajati okrenute naopačke na svom zatvaraču najekonomičnije.
Prema rezultatima analize, do 25 posto nekih kozmetičkih proizvoda ostaje neiskorišteno u ambalaži nakon odlaganja.
Najgora ambalaža je ona koja ne može stajati na svom zatvaraču. Od testiranih proizvoda, tri su imala pumpice koje se također nisu pokazale savršenima što se tiče iskoristivosti proizvoda.
Pakiranja koja mogu stajati na svom zatvaraču zadržavaju najviše između pet i 16 posto proizvoda, što je relativno dobra iskoristivost.
Konzistencija losiona također ima ulogu u tome koliko će ga ostati u bočici ili tubi.
Ulje za tijelo u bočici s pumpicom pokazalo se bolje od gušćeg losiona za tijelo koje se zadržava na stjenkama ambalaže.
(Tportal.hr, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/dg)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook