Sigurno ste čuli da javne ličnosti dobijaju novčane nadoknade za reklamiranje određenih brendova putem svojih privatnih profila na društvenim mrežama. Čelnici jednog hotela u Stockholmu su izdigli taj vid reklame na mnogo viši nivo.
“Nordic Light Hotel” u Stockholmu prihvata "lične profile na društvenim mrežama" kao vid transakcije. Naime, svako ko ima preko dvije hiljade prijatelja na Facebooku ili 100.000 pratilaca na Instagramu može besplatno da dobije sedam noćenja u ovom luksuznom hotelu, u kom inače noćenje košta oko 300 eura.
Sve što treba da uradite (ukoliko ispunjavate uslove) je da objavite postove kada ste napravili rezervaciju, kada ste se čekirali, kada ste izašli iz hotela, sa svim tagovima koje menadžment hotel zahtijeva. Ako preskočite nešto od ovoga, hotel zadržava pravo da vam naplati punu cijenu boravka.
Prvi čovjek ovog hotela, Markus Majewski, ubijeđen je da troškovi besplatnog boravka nisu veći od prihoda koje će hotel posredno ostvariti zbog promocije na društvenim mrežama i da će mu se na duže staze ovakva akcija višestruko isplatiti.
Za one koji nemaju toliko prijatelja na Facebooku i pratilaca na Instagramu postoje način da dobijete popuste u ovom hotelu, a pravila možete da pogledate ovdje.
(Blic.rs, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/md)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook