Već godinama najprodavaniji biljni liker na svijetu i općenito najprodavanije inozemno alkoholno piće u BiH, Jägermeister oduvijek njeguje sjajnu interakciju sa svojim fanovima. Zasnivajući komunikaciju na osnovnim vrijednostima brenda Jägermeister kao što su inovativnost, zabava, znatiželja, autentičnost i prepoznatljivost, #JMspirit kampanja objedinjuje fanove na različitim društvenim mrežama.
Zahvaljujući jedinstvenoj web aplikaciji koja je razvijena specijalno za potrebe #JMspirit kampanje i koja je prva svoje vrste u BiH, Jägermeister fanovi moći će iskazati svoju kreativnost na popularnim on-line platformama. Naime, preko aplikacije koja je postavljena na http://jmspirit.com, Facebook profila JagermeisterBIH, te @jmspirit Instagram i Twitter računa, Jägermeister fanovi će putem #JMspirit foto-albuma imati priliku da podijele zanimljive statuse, tweetove, postove i najljepše fotografije ljeta u gradu ili na odmoru van gradske vreve, razigranosti i zabave koja prati festivale koje će posjećivati ovaj mjesec, kao i trenutke sreće u duhu ljetnih odmora.
Današnje prvo #JMspirit druženje ujedno je bila izvrsna prilika za postavljanje prvih #JMspirit fotografija na Instagramu i Facebooku, postova na Twitteru, ali i za isprobavanje kreativnih receptura osvježavajućih koktela na bazi Jägermeistera, podjelu poklona za uživanje u ljetnim danima i okušavanje u Jägermeister takmičarskim web aplikacijama kao što je Last Stag Standing. Modna blogerica Ema Kovačević pobijedila je tešku konkurenciju i osvojila glavnu nagradu.
#JMspirit kampanja će trajati od 1. do 31. augusta i donosit će brojna lijepa iznenađenja, zanimljivosti i nagrade svima koji nas budu pratili na društvenim mrežama i sudjelovali u kreiranju lijepih uspomena na #JMspirit foto-albumu.
Podijelite svoj #JMspirit sa nama i očekujemo vas na društvenim mrežama.
(DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/dg)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook