Anketa portala Match.com pokazala je kako bi, prema ideji nekoliko tisuća korisnica ove stranice za upoznavanje, trebao izgledati profil savršenog muškarca.
Od ispitanica je traženo da svaku poželjnu karakteristiku koju navedu ilustriraju osobinom koja je karakteristična za pojedine nacionalnosti u Europi.
Tako smo saznali da idealan muškarac treba biti duhovit kao, na primjer, Britanac, romantičan kao Francuz, a vatren kao Španjolac. S novcem bi trebao biti vješt kao Nijemac, a zdrav kao Šveđanin. I na kraju, izgled. Trebao bi, rekle su, oblačiti se kao Talijan.
Neka ranija istraživanja pokazala su da žene, logično, ne očekuju od muškarca isto kada imaju 20, 30 ili više godina.
Tako one uzrasta od 18. do 24. godine, žele se dobro zabaviti i zato im je najbitnije da muškarac bude duhovit i “uvijek za akciju”. Da imaju isti glazbeni ukus, da čitaju iste knjige, vole slične filmove.
One od 25. do 34. godine, prednost daju muškarcima koji su ambiciozni i vrijedno rade na svojoj karijeri, dok je ženama između 35. i 44. godine bitno da je muškarac stariji od njih i to najmanje pet godina.
Mlađe muškarce traže kada napune 45 godina, a žene preko 55 godina starosti žele “seksualno kompatibilnog” gospodina.
“Sasvim je prirodno da nam se, kako sazrijevamo, ‘seksualni ukus’ mijenja”, kaže klinički psiholog dr. Cecilia d’Felice.
“Dok su mlađe, žene traže genetski dobar materijal, ali kako vrijeme prolazi, tako su ovi ‘površni atributi’ manje važni. Tako se mlade djevojke žele praviti važne, i ‘šetati’ dečke koji će se svidjeti i njihovim prijateljicama.
One preko 25 godina počinju gledati dugoročno, ali i dalje mogu ‘pasti’ na ljepotu i šarm”, kaže liječnica. Ona je objasnila i zašto žene između 35. i 44. godine starosti vole starije muškarce – zato što su to godine kada želimo sigurnost koju donosi iskustvo. Također, stariji muškarci mogu biti i materijalno stabilni, ostvareni u svojim poslovima, tako da im je preostalo još samo da uživaju uz svoje partnerice.
(večernji.hr/DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/dh)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook