Bosna i Hercegovina na svakoj je gostujućoj utakmici, bilo prijateljskoj ili kvalifikacionoj, na europskom tlu imala podršku više hiljada navijača i taj podatak predstavlja čisti fenomen u današnjem modernom reprezentativnom fudbalu, piše portal Reprezentacija.ba.
Veliki broj Bosanaca i Hercegovaca u posljednjih deset godina može na prste jedne ruke prebrojati utakmice Zmajeva koje je propustio gledati i svi oni žele prisustvovati historijskom premijernom nastupu naše reprezentacije na Svjetskom prvenstvu u Brazilu.
Želje su jedno, a mogućnosti drugo, pa će zbog vrlo visokih cijena privatnih aranžmana malo se koji naš navijač, bio on iz domovine ili dijaspore, odlučiti da putuje u Brazil.
Uz pomoć jedne od najpopularnijih internetskih stranica za jeftine avionske karte portal Reprezentacija.ba pokušao je napraviti kaluklaciju koliko je novca potrebno da jedna osoba otputuje redovnim avionskim linijama iz Sarajeva za Rio de Janeiro, zatim Cuiabu, a zatim i Salvador, te se nakon tri utakmice naše reprezentacije na Mundijalu vrati u glavni grad Bosne i Hercegovine.
Iznos je uistinu frapantan. Karta za letove Sarajevo - Rio de Janeiro, uz dva presjedanja, zatim direktnim letom od Ria do Cuiabe, te također direktnim letom od Cuiabe do Salvadora za jednu osobu, te uz povratak za Sarajevo, ponovo uz dva presjedanja, u ekonomskoj klasi, košta 6550 eura sa svim aerodromskim taksama.
Ukoliko uzmete u obzir da u Brazilu morate boraviti u hotelu, te da su vam osim dnevnih redovnih troškova, potrebna znatna sredstva da platite i ulaznice za utakmice naše reprezentacije, onda računica govori kako prosječnom Bosancu i Hercegovcu treba za put u Brazil u vlastitom aranžmanu više od 20 hiljada maraka.
Brazilci koji su vrtoglavo podigli cijene smještaja tokom Mundijala defintivno ne znaju za katastrofalno političko, ekonomsko i socijalno stanje u Bosni i Hercegovini, te da prosječnom Bosancu i Hercegovcu treba za taj put plata koliko zaradi za dvije godine.
(Reprezentacija.ba/DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/av)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook