FOTO/MEDIJSKA AKADEMIJA TURIZMA

Imamo dobre vijesti - slana jezera privukla u Tuzlu 120 miliona eura!

Arhiva14.05.12, 21:59h

Zahvaljući viziji, hrabrosti i dobrom radu gradske uprave, Tuzla postaje turistički centar, zaključak je druge Medijske akademije turizma (MAT). Stvara se grad po mjeri potreba svojih građana, tu su slana jezera, gradski parkovi i trgovi, ali i turističko gradilište vrijedno 120 miliona eura. Ovog ljeta otvara se i treće slano jezero

akademija turizma tuzla5‘Ljetujte na slanim jezerima’, moto je ovogodišnje ljetne sezone sa kojom će Tuzla pokušati da privuče građane iz cijele BiH. Upravo sa prezentacijom ovoga projekta započela je druga radionoca ovogodišnje ‘Medijske akademije turizma' (MAT), koja je okupila ugledna imena ovdašnje medijske, marketinške, turističke, ekonomske i političke scene.

Učesnici radionice koja se odvijala na Galeriji ‘Ismet Mujezinović’ prisustvovali su predavanjima marketinga  na temu "Strategije razvoja turizma u Općini Tuzla”. Prisutnima se, u ime domaćina, obratio načelnik Općine Tuzla Jasmin Imamović, koji je detaljno objasnio šta i kako se radilo na polju razvoja Tuzle i pretvaranju Tuzle iz industrijskog u turistički grad od 2001. godine. Imamović je goste akademije podjetio na priču o tonjenju grada, vremenu kada je Tuzla imala restrikcije vode do vremena izgradnje gradskih trgova, BIT Centru u kojem su smješteni stučnjaci koji rade za svjetske firme,  književnicima koji su ovdje rođeni,  književnim susretima Cum Grano Salis koji se svake godine održavaju u Tuzli i nagradi “Meša Selimović”,  te o izgradnji danas najljepšeg dijela grada - kompleksu Panonskih jezera. Učesnike MAT-a upoznao je sa činjenicom da se na lokaciji hotela Bristol trenutno gradi luksuzni hotelsko-turistički kompleks sa pet zvijezda vrijedan 120 miliona eura.

Filmski reditelj i medijski stručnjak Jasmin Duraković, prezentirao je sam projekat "Medijska akademija turizma" te njegovu svhu i ciljeve organizacije projekta u općini Tuzla. "Medijska akademija turizma je projekat čiji je cilj suradnja kreativne industrije BiH (kultura, mediji, marketing) sa turističkom industrijom. Ovaj projekat ima svoju edukativnu, kreativnu i medijsku dimenziju sa ciljem doprinosa, kako kreiranju strategije turističkog razvoja kod naših partnera, u ovom slučaju Općine Tuzla, tako i u medijskoj prezentaciji postojećih  i budućih turističkih kapaciteta Općine Tuzla. Ali, mi tu nismo zbog šuplje priče nego da vidimo kako konkretno možemo razvijati turizam u voj zemlji, istakao je Duraković.

U projekat MAT-a uključeni su vodeći medijski i marketinški stručnjaci iz BiH, ali i producenti iz kulturne industrije i drugih oblasti vezanih za kreativnu industriju ali i ekonomske djelatnosti. Tako je predavač na MAT-u bio  i Zdenko Mihajlović, bankar i bivši član Uprave Raiffeisen banke u BiH, koji je govorio o temi „Turizam kao ekonomski opravdana investicija”. “Mi imamo ograničene resurse i sasvim logično je da ulažemo u turizam jer je turizam najisplativiji, odnosno, najbrže se vraća ono uloženo. Danas, turizam je jedna od strateških razvojinih grana u svijetu a Općina Tuzla nudi originalnu, svjetski originalnu ponudu - slana jezera u centru grada. Ne postoji veći razlog za investiranje", istakao je gospodin Mihajlović.

Senad Zaimović, direktor vjerovanto najuspješnije kreativno-marketinške agencije u BiH "Fabrika", govorio je o temi „Kreativna industrija u funkciji razvoja turizma”: “Danas sve može biti brand, pa čak i živi ljudi, najbitnija je medijska platforma. Općina Tuzla može postati brand, mora samo imati dobru brand priču i koju će plasirati putem digitalnih medija koji su danas relativno mala investicija a idealni su za postizanje i mjerenje razultata oglašavanja. Ali vi imate dobre vijesti, pa onda nije nemoguće od vašeg grada napraviti stvarni brend.

Prisutnima se obratio i Haris Kulenović, urednik dokumentarnog i savremenog programa na BHRT-u, koji je govorio o temi “Kreativna industrija i turistički razvoj”. Govorio je o vezi dokumnetanrog filma I turizma, te o potrebi da gradovi trebaju imati svoje promotivne filmove i da grad Tuzla može napraviti svoj film baziran na historiji soli u Tuzli i nastanku slanih jezera.

akademija turizma tuzla4
Učesnici Medijske akadmeije turizma u oblasku turističkih atrakcija Tuzle; načelnik Jasmin Imamović objašnjava genezu fraze "Cijela Tuzla jednu kozu muzla". Zapravo se misli na so koji je glavni faktor razvoja ovoga grad

Zoran Bibanović, ekspert za pitanja strateškog razvoja turističke industrije,  govorio je o strategiji razvoja turizma u lokalnoj zajednici na primjeru Tuzle: “Tuzla može postati turistička destinacija jer ima ono najbitnije - utemeljenu priču. Ona se treba promovirati kao centar zdrastvenog turizma sa najvećom književnom manifestacijom na južnoslavenskim prostorima, te sa interuniverzitetskim centrima, ali treba i razvijati svoje elektroenergetske potencijale.”

Posebno interesantno je bilo obraćanje gospođice Nataše Drakulić, dramaturginje, politologinje, pozorišne, radio i tv spisateljice, a od nedavno i urednice dječjeg i školskog programa RTS-a , koja je dala prijedloge i za snimanje igrane serije u Tuzli. “Ako to mogu raditi Instanbul ili Budva, zašto to ne bi radilo Sarajevo ili Tuzla, istakla je Drakulićka.

Za kraj akademije ostavljena je prezentacija Hamida Kurjakovića, ekonomista ekonomike i organizacije usluživanja u ugostiteljstvu, koji je prezentirao je svoje orginalne prijedloge unapređenja ugostiteljske ponude u Tuzli. ‘Tuzla mora proširiti svoje ugostiteljske kapacitete, kao i one smještajne, te preispitati nivo kvaliteta obrazovanja u ugostiteljskoj školi, obezbijediti dodatne edukacije, te dati primjere uspješnih ugostiteljskih objekata,” izjavio je gospodin Kurjaković.

„Medijska akademija turizma“ ide dalje; svoju novu prezentaciju imat će ovih dana na sajmu poduzetništva i obrta GRAPOS EXPO u Gračanici; cilj je da se poduzetnicima iz BiH predstavi projekat i mogućnosti suradnje između kreativne i turističke industrije sa drugim privrednim granama u BiH, naročito malom privredom i obrtom.

MAT je ovim radionicama i promocijama postaje istinska edukativna, kreativna i medijska platforma turističke industrije u BiH; sadržaji sa radionica ali prilozi o turističkih ponuda iz Tuzle i Gračnice uskoro će biti emitirane tv magazinu “Akademija turizma”, na BHRT, a nakon toga i na multimedijskim platformama DEPO PORTAL-a.

akademija turizma tuzla

akademija turizma tuzla2

akademija turizma tuzla6

(jk, dv/DEPO PORTAL)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook