PREHRANA JE VAŽNA

Tri trika za nestanak celulita

Arhiva02.05.12, 08:25h

Kako se riješiti dosadnih nakupina na koži zbog kojih su nam noge i trbuh smežurani, a zovu se celulit? Uz vježbanje pomaže i prehrana, a evo koje namirnice i trikove možete koristiti u borbi za lijepu i glatku kožu

celulit

Ružna narančina koža muči gotovo svaku ženu, bez obzira na to ima li višak kilograma. Kako kožu na kritičnim mjestima poput bedara i trbuha učiniti čvršćom i koji trikovi mogu pomoći? Tri savjeta koje lako možete svakodnevno koristiti pronašla je Merritt Watts za Self magazin, prenosi tportal.hr.

'Ako u prehranu uključite namirnice koje hidratiziraju kožu, obnavljaju kolagen i sprečavaju nakupljanje masnoća u tijelu, možete utjecati i na celulit', rekla je glasnogovornica američke Udruge za mršavljenje Christine Gerbstadt.

Da bi se masne nakupine manje vidjele ispod kože u opasnim zonama poput stražnjice ili bedara, treba piti oko osam čaša vode dnevno jer koža bolje izgleda ako je dobro hidratizirana. Potrudite se paziti koliko vode pijete u jednom danu te pratite što jedete.

Hrana koja sadrži više vode također pomaže da lakše postignete cilj od osam čaša dnevno. Prema istraživanju Nutrition reportsa, žene koje redovno jedu namirnice poput jabuka, krastavaca ili grejpa imaju uži struk i niži indeks tjelesne mase od onih koje, primjerice, tekućinu uzimaju isključivo kroz pića i sokove.

Raznobojno povrće

Povrće u boji je bogato vitaminom C, a on osigurava da kolagen u koži ne nestaje. Ako kolagen nestaje, koža gubi elastičnost pa masnoće iskaču ispod kože i stvaraju se ružne rupice i neravnine poznate kao celulit. Prema istraživanju provedenom na državnom sveučilištu Mesa u Arizoni, dovoljna količina vitamina C može biti zaslužna da kroz vježbanje sagorite i 30 posto masnoća više. Dnevna preporučena doza vitamina C je 75 miligrama.

Cjelovite žitarice

Rafinirane žitarice koje sadrže šećer poput bijelog kruha ili riže pretvaraju se u glukozu zbog koje inzulin u tijelu naglo raste. Taj inzulin tijelu daje signale da treba stvarati zalihu masti umjesto trošiti. Tako se masnoće nakupljene ispod kože na bedrima i trbuhu vide u obliku celulita jer nema protočnosti niti cirkulacije, a masnoća je previše. Pametniji izbor su cjelovite žitarice poput integralne riže ili zobene kaše jer imaju više vlakana, a inzulin ne skače rapidno.

(DEPO/BLIN/em)