NOVA STRATEGIJA

Naftni gigant prodaje čak 1.000 benzinskih pumpi, ulaže u mnogo bolji poslovni model od prodaje goriva

Biznis Klub23.03.24, 19:45h

Naftni gigant prodaje čak 1.000 benzinskih pumpi, ulaže u mnogo bolji poslovni model od prodaje goriva
To se može protumačiti i kao marketinški potez, odnosno odmak od fosilnih goriva, koja danas nisu na dobrom glasu

 

 

 


Jedna od najvećih svjetskih firmi koja se bavi opskrbom gorivom – Shell, zaključila je da su punionice električnih vozila bolji poslovni model od benzinskih stanica u velikom preispitivanju strategije.


Također, to se može protumačiti i kao marketinški potez, odnosno odmak od fosilnih goriva, koja danas nisu na dobrom glasu.


Zato će se riješiti 1.000 benzinskih pumpi širom svijeta. Ove godine Shell će prodati 500 benzinskih pumpi, a iduće godine još 500. Koje će zemlje biti pogođene početnom prodajom još nije javno objavljeno. 


Shell trenutno ima preko 50.000 punionica, a do kraja decenije trebalo bi ih biti 200.000.


Shell je također kazao kako će smanjiti emisije ugljičnog dioksida za 15 posto do 2030, prenosi HAK revija.


(DEPO PORTAL/ad)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook