U ZAGREBU, 16. NOVEMBRA

Donosimo zapadnoevropske trendove digitalnog marketinga na regionalno tržište – DAMconf 2017

Biznis Klub10.10.17, 11:41h

Donosimo zapadnoevropske trendove digitalnog marketinga na regionalno tržište – DAMconf 2017
Jedna od najposjećenijih digitalnih konferencija u regionu, DAMconf, prilika je za upoznavanje sa svjetskim digitalnim trendovima i networking s najutjecajnijim regionalnim digitalnim stručnjacima, brandovima, medijima i predstavnicima tehnoloških kompanija

 

 

Da li ste stručnjak u digitalnom marketingu i oglašavanju ili samo entuzijast za ovu temu? Onda za vas imamo izvrsnu vijest. Ovog novembra Zagreb će četvrtu godinu zaredom na DAMconf konferenciji ugostiti svjetske stručnjake digitala.


Jedna od najposjećenijih digitalnih konferencija u regionu, DAMconf, prilika je za upoznavanje sa svjetskim digitalnim trendovima i networking s najutjecajnijim regionalnim digitalnim stručnjacima, brandovima, medijima i predstavnicima tehnoloških kompanija koju jednostavno ne smijete propustiti.


Damconf je jedina sveobuhvatna konferencija o digitalnom marketingu i oglašavanju u regionu jugoistočne Evrope. Svake godine organizatori iznova dovode govornike sa zapadnoevropskih tržišta koji regionalnim stručnjacima uživo predstavljaju stvarne mogućnosti digitalnog marketinga.

 

Karte za DAMconf trenutačno se prodaju po early bird cijenama, a po povoljnijoj cijeni će se moći kupiti do kraja septembra (kupi kartu).

 

dam-konferencija-3


Glavna tema ovogodišnje konferencije jest „Kako inovacije u tehnologiji pokreću digitalni marketing“. Posjetioci će imati priliku vidjeti posljednje svjetske marketinške trendove, uključujući vještačku inteligenciju, digitalno plaćanje i ostale inovacije koje utječu na marketinšku industriju današnjice.


DAMconf govornici su redom digitalni stručnjaci sa zapadnijih tržišta, ali i iz regiona. Tako će posjetitelji imati prilike da čuju i vide predstavnike najutjecajnijih svjetskih agencija kao što su Manning Gottlieb OMD, Shazam, Coca Cola i drugi brandovi sa uspješnom digitalnom strategijom.


Glavni medijski partner ovogodišnjeg DAMconfa je Nova TV, pionir digitalnog sadržaja u regionu. Uz medijsku potporu, programu konferencije doprinijet će interesantnim temama i trendovima vezanim za digitalne kanale. Organizator damconfa je ClickAttack, najveća regionalna mobilna marketinška mreža.


Damconf se održava 16. novembra 2017. u prostorima City Plaze Zagreb (bivši Hypo centar). Karte su u prodaji i mogu se kupiti putem web stranice, na kojoj možete saznati i više detalja o konferenciji – www.damconf.com.

 

(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/ad)


DEPO
KOMENTARI