FOTO/ AKCIJSKE CIJENE I IZNENAĐENJA ZA KUPCE

Otvorena nova poslovnica 'Amko komerc' u Podlugovima

Biznis Klub19.10.16, 16:19h

Otvorena nova poslovnica 'Amko komerc' u Podlugovima
Ovo je 78. objekat "Amko komerca" u BiH, a poslovat će na oko 400 metara kvadratnih prostora

 


Trgovački lanac „Amko komerc“ d.o.o. u srijedu, 19. oktobra,  otvorio je novi prodajni objekt u Podlugovima. Na zadovoljstvo kupaca ovaj maloprodajni objekat nalazi se na frekventnoj lokaciji, ulica Moševačka 159.


Uz prisustvo građana, prijatelja i poslovnih partnera, „Amko komerc“ upriličio je svečano otvorenje u 10:00 sati.


Minela Džuho, menadžerica odjela za odnose sa javnošću kazala je da je od davne 1995. godine pa do danas ova kompanija izrasla u respektabilnu grupaciju koja se bavi maloprodajom.


- Ovo je 78. objekat koji otvaramo u BiH. Amko komerc u Ilijašu, tačnije u Podlugovima poslovat će na oko 400 metara kvadratnih prostora. Ispred objekta je veliki parking koji je odličan za kupce koji odluče da obave veću kupovinu. U ponudi imamo prehrambene potrepštine, robu široke potrošnje, posuđe, igračke i kućni tekstil. Za kupce smo pripremili akcijske cijene tako da svi kupci koji dođu mogu obaviti kupovinu po znatno povoljnijim cijenama u odnosu na trenutne cijene na tržištu, kazala je Džuho.

 

amko-podlugovi-2


Ona je dodala i da u ovoj sedmici, tj. u petak, ovaj trgovački lanac planira otvaranje još jedne poslovnice. Grad Konjic postaje bogatiji za još jednu moderno opremljenu prodavnicu Amko komerca.


- Prilikom otvorenja novih prodavnica uz povoljne cijene i širok asortiman artikala, trudimo se da kupcima ponudimo još jedno mjesto za ugodnu kupovinu te damo doprinos lokalnoj zajednici u kojoj poslujemo kroz zapošljavanje novih radnika. Do kraja godine planiramo otvaranje još nekoliko prodajnih objekata. Nastavljamo sa širenjem naše prodajne mreže i zapošljavanjem nove radne snage,  kazala je Džuho.

 

amko-podlugovi-3


Džuho je istakla da "Amko komerc" kao 100 % domaći lanac gradi prije svega prijateljski odnos sa domaćim kompanijama, a poseban akcenat stavlja na kvalitetne domaće proizvode. U svim poslovnicama više od 60 % artikala na policama su domaći proizvodi.

 

(DEPO PORTAL/ad)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook