BOSANSKI HUMOR HARA REGIJOM

Reality emisije nemaju nikakve šanse: 'Lud, zbunjen, normalan' potukao sve konkurente u Hrvatskoj

Mediji24.03.15, 09:25h

Reality emisije nemaju nikakve šanse:  'Lud, zbunjen, normalan' potukao sve konkurente u Hrvatskoj
Start nove sezone ‘Lud, zbunjen, normalan’ privukao je 650 tisuća ljudi


Izet Fazlinović (sjajni Mustafa Nadarević) i njegova ekipa iz bosanskohercegovačke humoristične serije “Lud, zbunjen, normalan” pomeli su, kažu rezultati gledanosti, konkurentske televizijske poslastice servirane prošlog vikenda.

 

Premijerni nastavak megapopularne serije u petak, 20. ožujka, privukao je čak 652.000 gledatelja osiguravši tako gledanost od 15,9 posto.

 

“Lud, zbunjen normalan” dva dana kasnije, u nedjelju 22. ožujka, gledalo je 585.000 gledatelja, odnosno 14,3 posto.

 

- To ne čudi jer je genijalni Mustafa Nadarević dao cijelog sebe u jednoj od svojih životnih uloga u toj seriji. Ma to kako se on tamo zeza, naprosto je fenomenalno! Uz to, sama serija je duhovita, opuštajuća, ljudi koji je gledaju znaju da će se uz doživljaje obitelji Fazlinović svi od srca nasmijati - komentira televizijska legenda Miroslav Lilić.

 

Drugo mjesto na top-ljestvici gledanosti emisija zabavnog sadržaja emitiranih prošlog vikenda zauzeo je HTV-ov show “The Voice” koji je u subotu gledalo 608.000 ljudi.

 

Glazbeni spektakl javne televizije koji je ušao u svoju posljednju fazu natjecanja, u kojoj uz mentore Tonyja Cetinskog, Indiru Levak, Ivana Dečaka i Jacquesa Houdeka, sada pravo glasa ima i publika, pratilo je 14,9 posto gledatelja.

 

- Taj je spektakl sazdan na dobrim temeljima. Za show je napravljena ozbiljna priprema, mentori su pomno odabrali kandidate koji stvarno sjajno pjevaju - kaže televizijski znalac Saša Zalepugin.

 

Prva epizoda MasterChefa Nove TV prikazana u petak drži treće mjesto na ljestvici gledanosti. Ulazak u TOP 50 natjecatelja u popularni show pogledalo je 598.000 gledatelja, odnosno 14,6 posto.

 

Dva dana kasnije, u nedjeljnoj emisiji u kojoj se otkrilo kojih će se šesnaest kandidata dalje natjecati u showu, MasterChef je pogledalo 479.000 gledatelja, tj. 11,7 posto. Tog dana na Novoj TV 14,3 posto publike, odnosno 584.000 gledatelja bilo je i uz popularni serijal “Kud puklo da puklo”, koji je tako zauzeo četvrto mjesto po gledanosti zabavnih sadržaja prošlog vikenda.

 

borba

 

Peto mjesto na top-listi gledanosti proteklog je vikenda pripalo novom spektaklu RTL Televizije, regionalnom glazbenom showu “X Factor Adria”. Premda s RTL-a ističu kako je ovaj format u ciljnoj skupini od osamnaest do četrdeset i devet godina bio najgledaniji, činjenica je da je u tzv. totalu skupio 11,2 posto publike, odnosno 458.000 ljudi.

 

- Po mom mišljenju, ‘X Factor Adria’ tek će se razmahati. Oni zasad, u skladu sa zadanim formatom, prikazuju audicijske emisije, ali priča će se zahuktati kad audicije završe i kad članovi žirija Tonči Huljić, Massimo Savić, Željko Joksimović i Aleksandra Kovač počnu raditi sa svojim kandidatima.

 

Uz to, ne valja zaboraviti kako su premijerna epizoda nove sezone ‘MasterChefa’, te nove epizode serije ‘Lud, zbunjen, normalan’ emitirane u petak, kad na drugim televizijama nije bilo konkurentskih formata sličnih sadržaja. To vrijedi i za subotnje izdanje ‘The Voicea’, ali ne i za ‘X Factor Adria’ koji je krenuo u nedjelju, istog dana kada je Nova TV nastavila s ‘MasterChefom’ i Fazlinovićima. No upravo ta nedjelja, koja je po meni najbolji dan za emitiranje velikih zabavno-glazbenih spektakala u bližoj budućnosti, mogla bi postati as iz rukava za ‘X Factor Adriju' - predviđa Lilić.

 

 

(jutarnji.hr/DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/dh)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook