Tiraž novog broja francuskog satiričnog magazina “Charlie Hebdo“, prvog nakon prošlonedjeljnog napada na redakciju ovog lista u Parizu, prodat je do sada u sedam miliona primjeraka.
Novo izdanje časopisa pojavilo se u prodaji 14. januara i izazvalo nezapamćenu navalu na kioscima nakon terorističkih napada u Parizu, uključujući napad na “Charlie Hebdo”, u kojima je poginulo ukupno 17 ljudi.
Samo u prva dva dana list, koji je poznat po karikaturama proroka Muhameda, prodat je u dva miliona primjeraka, a uobičajen prizor bili su redovi ispred kioska.
Prvobitno je planiran tiraž od milion primjeraka, dok je normalan tiraž lista 60.000, a od toga manje od polovine se proda.
Prema procenama francuskih medija, prodaja ovog broja donijela je izdavaču zaradu više od 10 miliona eura.
(telegraf.rs/DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/dh)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook