FOTO RAPORT/ DEPO PORTAL NA LICU MJESTA

Ne idite ako ne morate: Opsadno stanje ispred tunela Vranduk, evo zašto se čeka i do 3 sata! Od sutra sve se mijenja i...

Hronika14.06.19, 16:08h

Iako se zvanično tvrdi da su zadržavanja na magistralnom putu M-17, zbog višemjesečne rekonstrukcije tunela Vranduk II i mostova Bosna IV i Bosna V, oko 90 minuta, oni koji su primorani da voze ovom cestom znaju da se posljednjih sedmica ispred tunela čeka i po (užasavajućih) tri sata!

 

 


Na inicijativu Udruženja poslodavaca Federacije Bosne i Hercegovine, danas je u kabinetu premijera FBiH Fadila Novalića održan radni sastanak sa predstavicima JP Ceste FBiH i UPFBiH. Tema sastanka je bila pokušaj iznalaženja rješenja za smanjenje gužvi i čekanja na lokaltetu tunela Vranduk II i mostovima Bosna IV i Bosna V, na kojima se provode radovi na rekonstrukciji.


Privrednici, naročito sa područja ZDK u više navrata su protestirali, jer obustave saobraćaja zbog obnove ovih objekata u značajnoj mjeri smanjuju privredne aktivnosti u ZDK, ali i u cijeloj FBiH.

 

zona-26

Na Vranduku se čeka i do tri sata! Evo zašto...

Iako se zvanično tvrdi da su zadržavanja na magistralnom putu M-17, zbog višemjesečne rekonstrukcije tunela Vranduk II i mostova Bosna IV i Bosna V, oko 90 minuta, oni koji su primorani da voze ovom cestom znaju da se posljednjih sedmica ispred tunela čeka i po (užasavajućih!) tri sata!
U jutarnjim satima i popodnevnoj špici zastoji su neizdrživi, a bijes vozača još više izazivaju prizori praznog gradilišta, gdje se može vidjeti tek mali broj radnika, puste mašine i slika koja stvara uvjerenje da se na rekonstrukciji radi sa minimalnim kapacitetom.
To potvrđuju i prizori koje je zabilježila ekipa DEPO Portala sa lica mjesta, a nastali su juče, u popodnevnim satima... Pogledajte fotogaleriju!      

„Nakon što JP Ceste FBiH uradi sanaciju Regionalne ceste Nemila-Banlozi-Zenica što se očekuje u sljedećih desetak dana, kompletan putnički saobraćaj bit će preusmjeren na ovu cestu. Kroz jednu traku tunela Vranduk II će saobraćati teretna vozila. Na ovaj način će zadržavanja umjesto dosadašnjih sat i po u vrijeme najgušćeg saobraćaja na lokalitetu tunela Vranduk II trajati od 15 do 30 minuta u špici, dok će mimo špice trajati i kraće“, saopćeno je nakon sastanka.


Predstavnici JP Ceste FBiH na sastanku su istaknuli da je bilo neophodno uraditi asfaltiranje Regionalne ceste Nemila-Banlozi-Zenica, koja je bila u katastrofalnom stanju. Također je istaknuto da bi u narednih 15-ak dana, saobraćaj na ovim dionicama trebao biti dodatno ubrzan, jer je ostalo da se urade asfaltiranja još jednog dijela Regionalne ceste. Iz JP Ceste FBiH su naglasili da će maksimalno ubrzati radove na rekonstrukciji tunela Vranduk II, kako bi se što prije normalizirao putnički  saobraćaj na ovoj, inače, jako prometnoj dionici.


„Privrednicima sa područja ZDK, ali i cijele FBiH dosadašnji zastoji su stvarali probleme u poslovanju. Sa preusmjeravanjem putničkog saobraćaja na Regionalnu cestu Nemila-Banlozi-Zenica, značajno će se ubrzati teretni saobraćaj, a samim tim će i kompanije moći ispunjavati svoje zacrtane planove i realizirati potpisane ugovore“, kazao je Kasim Kotorić, predsjednik Grupacije poslodavaca ZDK pri Udruženju poslodavaca FBiH, navodi se u saopštenju UPFBiH.

 

(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/ad)



Komentari - Ukupno 5

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!