Penzionisani pukovnik JNA

Susret pilota iz Sarajeva sa neidentifikovanim letećim objektima: Proletio sam pored letjelice koja je isijavala svjetlost, a onda...

Nedjeljni magazin07.10.18, 11:48h

Susret pilota iz Sarajeva sa neidentifikovanim letećim objektima: Proletio sam pored letjelice koja je isijavala svjetlost, a onda...
Dodaje Hamzić i da je nekoliko mjeseci kasnije sličan objekt lebdio iznad zračne luke u Bihaću, a nakon što ga je ugledala grupa pilota za zemlje je nestao na isti način. Početkom 1974. godine tokom noćnog leta oko Karlovca, prisjeća se Hamzić, proletio je pored svjetlećeg NLO-a

 

Sredinom osamdesetih godina, u Zapovjedništvu ratnog zrakoplovstva u Beogradu, uspostavljena je organizacija koja se bavila susretima pilota tadašnje JNA s neidentificiranim letećim objektima. 

 

Bili su primorani na takav potez zato što su se piloti često susretali na nebu s letećim objektima čiju strukturu i brzinu nisu mogli objasniti. Tako, u razgovoru za srpske Novosti, govori penzionisani pukovnik Suad Hamzić. Ovaj rođeni Sarajlija tvrdi da je osobno imao tri bliska susreta s letećim tanjirima.

 

- Najupečatljiviji mi je ostao onaj od 20. oktobra 1970. godine, kada sam u dvosjedu Mig 21 s pilotom Dušanom Stipićem imao bliski susret s takvom letjelicom iznad Plaškog. Poslali su nas temeljem uzbune radarskog centra i vrlo brzo smo uspostavili vizualni kontakt s objektom, vrlo velikim, koji je isijavao svjetlost. Penjali smo se nadzvučnom brzinom, ali nikako mu nismo mogli procijeniti visinu. Procijenio sam da je na nekih 22.000 metara, a u jednom trenutku je taj lebdeći objekt kojeg smo gledali ubrzao i nestao. Izgubio se i s radara - priča on.

 

Dodaje Hamzić i da je nekoliko mjeseci kasnije sličan objekt lebdio iznad zračne luke u Bihaću, a nakon što ga je ugledala grupa pilota za zemlje je nestao na isti način. Početkom 1974. godine tokom noćnog leta oko Karlovca, prisjeća se Hamzić, proletio je pored svjetlećeg NLO-a.

 

Jedan od najbizarnijih zabilježenih događaja jugoslavenskog ratnog zrakoplovstva ipak se dogodio u proljeće 1975. godine. 

 

Pilot Rodoljub Gajić Roćko je u brišućem letu na potezu Bosanska Krupa - Banjaluka - Srbac - Duga Resa - Rekovac, kod Prijedora imao "sudar" s prometnim znakom na lokalnoj cesti. Pošto je ogrebao znak, pri brzini od 800 kilometara na sat proletio je ispod dalekovoda, a zatim je mirno sletio na bihaćki aerodrom. Roćka je odalo oštećenje na krilu aviona, ali i usmena prijava Saobraćajne policije iz Prijedora. Kažnjen je zabranom letenja od mjesec dana.

 

 

 

(Express, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/az)



Komentari - Ukupno 5

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!