katalog zapalio društvene mreže

Ovim gestom Mercator 'podijelio' kupce u BiH: Jedni su zgroženi, drugi u tome ne vide ništa sporno... A vi?

Biznis Klub18.11.17, 16:24h

Ovim gestom Mercator 'podijelio' kupce u BiH: Jedni su zgroženi, drugi u tome ne vide ništa sporno... A vi?
Ova Mercatorova podjela izazvala je različite reakcije na društvenim mrežama i internetskim forumima. Dok jedni u tome ne vide ništa sporno, drugi smatraju takvu podjelu neprihvatljivom

 

 

Slovenska kompanija Mercator od septembra ponovo posluje u BiH, nakon što je preuzela 83 prodavnice Konzuma. 

 

Mercator je na svojoj zvaničnoj stranici u BiH mercator.ba prije nekoliko sedmica objavio tri kataloga za tri regije u BiH, koje su nazvane regija Bosna, regija Republika Srpska i regija Hercegovina. 

 

Ova Mercatorova podjela izazvala je različite reakcije na društvenim mrežama i internetskim forumima. Dok jedni u tome ne vide ništa sporno, drugi smatraju takvu podjelu neprihvatljivom, piše BiznisInfo.

 

mercator-katalog

 

Uglavnom, većina se slaže da u samoj podjeli nema ništa sporno, jer je logično da će se jedno pivo ili kafa reklamirati u Banjaluci, a drugo u Sarajevu, u zavisnosti od popularnosti. 

 

No, ono što mnogi smatraju neprimjerenim jesu sami nazivi regija. Kao prvo, pojedini korisnici kažu da je ovakva podjela geografski zbunjujuća jer nije poznato gdje je granica između Bosne i Republike Srpske. Banjaluka je, naprimjer, i Republici Srpskoj i u Bosni. 

 

Drugi navode da je neprihvatljivo ime cijele države koristiti za samo za jedan njen dio. Ističu da je to isto kao kada bi, naprimjer, Mercator podijelio Srbiju, ali na načini da se Beograd i centralni dio zemlje zovu regija Srbija, a da su ostale regije Vojvodina, Sandžak…

 

BiznisInfo je sredinom sedmice uputio molbu Mercatoru da pojasne granice ovih regija i da kažu zbog čega su se odlučili na ove nazive, ali nismo dobili nikakav odgovor. 

 

(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/ad)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook