FOTO/ Ismail umjesto Fatime

TVSA zbog prevare s nagradnom igrom kažnjena sa 12.000 KM: 'Ne znamo zašto je pročitala drugo ime...'

Hronika25.10.17, 10:35h

TVSA zbog prevare s nagradnom igrom kažnjena sa 12.000 KM: 'Ne znamo zašto je pročitala drugo ime...'
Voditeljica i urednica programa Amela Hubjer Hatić iz još neutvrđenih razloga pročitala je ime Ismaila Hodžića, kao dobitnika glavne nagrade, saopćeno je iz TVSA

 

Tri mjeseca nakon što je Televizija Sarajevo napravila skandal sa nagradnom igrom u prijenosu uživo gdje je umjesto izvučenog papirića sa imenom Fatima S., voditeljica pročitala drugo ime (Ismail Hodžić) koji je i otputovao u Tursku, reagirala je i Regulatorna agencija za komunikacije, piše agencija Patria.

 

Televizija Sarajevo kažnjena je sa 12.000 KM zbog utvrđenog kršenja člana 7. Lažni ili zavaravajući audiovizualni i radijski programi Kodeksa AVM, a vezano za program „Sarajevo ljeti“.

 

- Na ime učinjenog kršenja stanici je izrečena novčana kazna od 7.000 KM, a zbog utvrđenog kršenja Kodeksa o komercijalnim komunikacijama, člana 16. Opšti principi u vezi sa sponzorstvom, u vezi sa predmetnim prgramom, Televiziji KS izrečana je novčana kazna od 5.000 KM – navodi se u rješenju RAK-a.

 

nagradna-igra-tvsa

 

Inače, TVSA tek je 23. avgusta izdala saopćenje za javnost u kojem je pojašnjeno šta se dogodilo tokom izvlačenja nagrade u programu uživo.

 

- Voditeljica i urednica programa Amela Hubjer Hatić iz još neutvrđenih razloga pročitala je ime Ismaila Hodžića, kao dobitnika glavne nagrade. Sretni gledatelj je tri dana nakon toga preuzeo nagradu, a ubrzo i otputovao na nagradno putovanje. Nekoliko dana nakon toga, gledatelji koji naš program prate putem platforme Moja TV, e-mailom i na našoj facebook stranici izrazili su sumnju u regularnost izvlačenja. U mailu je na screenshootu prikazana i iskazana sumnja da se pročitano ime dobitnika i ono na izvučenom listiću, snimljeno kamerom, ne podudaraju. Nakon zaprimljenih pritužbi i izrečenih sumnji uredništvo TVSA je analiziralo snimak emisije i utvrdilo da su navodi iz pisma gledatelja tačni – saopćeno je.

 

TVSA je pokrenula postupak utvrđivanja odgovornosti i u skladu sa zakonskim propisima i internim aktima ove kuće te će odgovorni biti sankcionirani, saopćeno je.

 

(Nap.ba, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/md)

 

 



Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!