KCUS razmatrao unapređenje kvaliteta usluga

Sebija Izetbegović: Bolji smo kada nas napadaju! Mi nemamo vremena za gubljenje!

Hronika11.08.17, 20:08h

Sebija Izetbegović: Bolji smo kada nas napadaju! Mi nemamo vremena za gubljenje!
Direktorica Sebija Izetbegović ustvrdila je da je cilj aktuelne uprave primarno omogućiti pacijentu kvalitetnu zdravstvenu uslugu, te dati smjernice unapređenju zdravstvene zaštite u BiH

 

Članovi Sektora i Komisije za unaprijeđenje kvaliteta i sigurnosti zdravstvenih usluga Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu (KCUS) danas su na redovnom sastanku razmatrali unapređenje kvaliteta i sigurnosti zdravstvenih usluga u tom kliničkom centru te je upriličena i prezentacija s detaljnim izvještajem o postignutim rezultatima na tom polju.

 

Sastanku je prisustvovala generalna direktorica KCUS-a Sebija Izetbegović, glavna sestra, direktori disciplina, šefovi OJ/Klinika i odjela, glavne sestre – tehničari klinika i odjela, koordinatori za kvalitet OJ/Klinika, te pacijenti i njihovi zastupnici koji sarađuju sa Komisijom i Sektorom za poboljšanje kvaliteta i sigurnosti zdravstvenih usluga.

 

Rezultate je prezentirao koordinator za kvalitet u zdravstvu i standardizaciju zdravstvenih usluga Amer Ovčina, koji je naglasio da su postignuti zavidni rezultati u uspostavi kvalitete zdravstvenih usluga zahvaljujući aktivnom angažmanu većeg broja Klinika u KCUS-u i podršci menadžmenta tog kliničkog centra.

 

Ovčina je istakao da su u okviru 2016/2017 godine kreirane i usvojene brojne operativne politike i procedure te klinički putevi, koji definiraju i standardiziraju ključne procese rada, kao i brojni drugi strateški dokumenti kvaliteta usmjereni na poboljšanje zdravstvenih usluga. Naveo je da KCUS prati i analizira neželjene pojave i incidentne situacije, što se prikazuje u godišnjem izvještavanju o indikatorima kvaliteta.

 

"Ponosni smo što smo u protekloj godini završili akreditaciju Centra za dobrovoljno, povjerljivo savjetovanje i testiranje na HIV/AIDS pri Klinici za infektivne bolesti, što smo požrtvovanim radom pripremili pet Klinika za proces akreditacije", kazao je on.

 

Istakao je i aktivnosti menadžmenta KCUS-a na poboljšanju kvaliteta zdravstvenih usluga, naglasivši da su reorganizacija i poboljšanje ambijenta na Klinikama, smanjenje broja bolesničkih dana, smanjenje čekanja na dijagnostičke i terapijske usluge, interna edukacija i evaluacija procesa rada samo dio aktivnosti koje su doprinijele kvalitetu zdravstvenih usluga u KCUS-u.

 

Direktorica Sebija Izetbegović ustvrdila je da je cilj aktuelne uprave primarno omogućiti pacijentu kvalitetnu zdravstvenu uslugu, te dati smjernice unapređenju zdravstvene zaštite u BiH.

 

"Mi nemamo vremena za gubljenje. Naše je da radimo i nemojte se brinuti zbog zlonamjernih komentara. Bolji smo kada nas napadaju, a reorganizacija rada koja je sprovedena u KCUS rezultirala je velikim finansijskim uštedama, poboljšanjem uslova rada za uposlenike, te poboljšanjem kvalitete zdravstvenih usluga", podvukla je ona.

 

Navela je da sve što je do sada urađeno predstavlja zajednički uspjeh svih uposlenika, te da je obaveza svih da predano rade kako bi se poboljšao kvalitet zdravstvenih usluga. Za najbolje postignute rezultate u radu uposlenici će biti nagrađivani.

 

Nakon izlaganja, brojni uposlenici i pacijenti diskutovali su o kvaliteti zdravstvenih usluga, iznosili zadovoljstvo postignutim rezultatima menadžmenta, sektora i komisije za kvalitet i sigurnost zdravstvenih usluga, davali sugestije i prijedloge za poboljšanje kvaliteta zdravstvenih usluga, te iskazali punu podršku radu menadžmenta i upostavljanju sistema kvaliteta u KCUS, saopćeno je iz Press službe KCUS-a.

 

(DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/md)

 

 


DEPO
KOMENTARI