Ne zna se kad će biti otklonjen

ArcelorMittal: Izvinjavamo se građanima, zbog kvara i mi imamo ogromne gubitke

Hronika12.01.17, 15:38h

ArcelorMittal: Izvinjavamo se građanima, zbog kvara i mi imamo ogromne gubitke
Uprava kompanija ArcelorMittal Zenica uputila je službeno izvinjenje svim građanima Zenice zbog nastale situacije u kojoj i sama kompanija podnosi gubitke koji su do sada procijenjeni na oko šest miliona KM

 

Kompanija ArcelorMittal Zenica oglasila se izvještajem o trenutnoj situaciju na izvođenju radova na sanaciji velikog kvara na "kotlu broj 2.", kojim se u pogonu Energetike proizvodi toplotna energija za daljinsko zagrijavanje stambenih i poslovnih prostora u Zenici.

 

"Stručni timovi kompanije ArcelorMittal Zenica nastavljaju intenzivno raditi na osposobljavanju kotlova za proizvodnju toplinske energije u pogonu Energetike. Nažalost, do ponovne uspostave isporuke energije za grijanje grada neće doći večeras kako smo željeli. U ovom momentu je nemoguće dati pouzdanu prognozu o normalizaciji stanja, kako zbog kompleksnosti kvara tako i zbog činjenice da se ne može predvidjeti da li će doći do novih i neočekivanih curenja na cijevima kotlovskih postrojenja u toku njihovog vraćanja u rad", ističe PR menadžer kompanije Dijana Božić-Srdanović.

 

Uprava kompanija ArcelorMittal Zenica uputila je službeno izvinjenje svim građanima Zenice zbog nastale situacije u kojoj i sama kompanija podnosi gubitke koji su do sada procijenjeni na oko šest miliona KM.

 

ArcelorMittal Zenica nastavlja ulagati iznimne napore da bi se prevazišli tehnički problemi izazvani vremenskim nepogodama, a dodatno usložnjeni starim i dotrajalim postrojenjima kojima se trenetuno radi. U kompaniji ArcelorMittal Zenica ističu da su spremni zajedno s Gradskom upravom i dobavljačima već za narednu sezonu nabaviti i instalirati nova postrojenja kojima će nastaviti efikasno i jeftinije grijati stanove u gradu.

 

(FENA/dg)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook