promjene i u poslovnoj strategiji

Addiko Bank novo ime i novi brend bivše Hypo banke

Biznis Klub31.10.16, 17:01h

Addiko Bank novo  ime i novi brend bivše Hypo banke
U BiH Addiko posluje kroz dvije banke – Addiko Bank d.d. sa sjedištem u Sarajevu i Addiko Bank a.d. sa sjedištem u Banjoj Luci

 

Hypo banke u BiH, u vlasništvu Advent Internationala iz Sjedinjenih Američkih Država i  Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), od danas zvanično nose novo ime  - Addiko Bank.

 

U BiH Addiko posluje kroz dvije banke – Addiko Bank d.d. sa sjedištem u Sarajevu i Addiko Bank a.d. sa sjedištem u Banjoj Luci. S jakom poslovnom mrežom od 73 poslovnice te širokom mrežom bankomata i POS-ova,  Addiko Bank je tako prisutna u svim dijelovima BiH.

 

 -  Danas završavamo proces rebrendinga i u potpunosti poslujemo kao Addiko mreža banaka u BiH, Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji i Crnoj Gori. Završetak rebrendinga je prvi dan naše budućnosti -  rekao je na pres-konferenciji u Sarajevu  Ulrich Kissing, predsjednik Uprave Addiko Bank AG – holdinga pod kojim posluju Addiko banke u regiji.

 

Novi identitet banke oslikava i novu poslovnu strategiju usmjerenu na usluge stanovništvu i malim i srednjim preduzetnicima, uz jaku podršku velikim firmama i javnom sektoru.

 

Kissing je istakao da je na svim tržištima na kojima posluje cilj Addiko banke biti među top pet bankarskih grupacija.

 

 - Tržište Bosne i Hercegovine nudi potencijal za ostvarenje ovoga cilja kroz novu strategiju koju smo postavili i fokus na potrebe lokalnog tržišta. Strategija znači donositi odluke, a mi smo odlučili biti drugačiji tj. izabrali smo biti drugačiji. Želimo da klijenti uz Addiko brend vežu jasnoću, jednostavnost i neposrednost – kazao je Kissing.

 

Istaknuo je da žele  biti jako dobri u osnovnim bankarskim uslugama radije nego raditi puno stvari prosječno.

 

 - Želimo podržati „pravu“ ekonomiju, preduzeća koja izvoze, servisiraju klijente i ne želimo davati velike kredite, naprimjer od 50 ili 500 miliona KM, jer se to u prošlosti nije pokazalo najbolje – kazao je Kissing, naglasivši da Addiko grupa u BiH ima 18 posto kapitalnu adekvatnost, a da je svega 10 posto loših kredita, što je najbolji omjer u regiji.

 

 Addiko djeluje u pet zemalja i ima 200 poslovnica, a u BiH su 73. Kako kaže Kissing to pokazuje da je fokus na prisutnosti poslovnica, ali i digitalnom  bankarstvu – intenet i mobilnom bankarstvu.

 

 -Trudit ćemo se da budemo efikasni i da komuniciramo jednostavno,  tako ćemo graditi povjerenje i pozicionirati se kao banka prvog izbora za naše klijente -  istakla je Sanela Pašić, predsjednica Uprave Addiko Bank d.d.

 

Također je naglasila da vjeruje da bankarstvo u BiH može biti jasnije, jednostavnije i neposrednije te  da će se Addiko držati  tih principa.

 

 Kako je danas istaknuto, brend Addiko je nastao na osnovu opsežnog istraživanja provedenog među klijentima i zaposlenicima, a Banka je na dizajnu novog brenda, pozicioniranju i vizuelnom identitetu sarađivala ss zagrebačkom kreativnom agencijom Bruketa&Žinić OM i međunarodnom brend konsultantskom kompanijom Prophet iz Londona.

 

(FENA/mr)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook