Koliko se to uopće pere?

Građani ogorčeni higijenom u vozilima Grasa: Plaćamo karte za prljave tramvaje

Hronika08.02.16, 09:29h

Građani ogorčeni higijenom u vozilima Grasa: Plaćamo karte za prljave tramvaje
Građani KS-a ogorčeni su higijenom u vozilima javnog gradskog prevoza posebno zimi, kada se unose blato i voda

 

Ni vanjski izgled vozila nije ništa bolji, jer su često stakla uprljana i crna od prašine, tako da putnici dok sjede, ne mogu ništa da vide. Prije nekoliko dana u ranim jutarnjim satima građani koji su na autobuskom terminalu na Ilidži čekali autobuse imali su prilike vidjeti vozača kako sa kantom vruće vode i spužvom u rukama čisti stakla i prednji dio autobusa. To je bio povod da upitamo nadležne u KJKP Gras koliko često se čiste tramvaji, trolejbusi, autobusi i minibusi i ko to radi?

 

Dezinfekcija

 

U ovom preduzeću ističu da prije svakog uključenja u saobraćaj vozila Grasa prethodno prođu proceduru unutrašnjeg i vanjskog čišćenja i pranja. U toku 24 sata vrši se kompletno unutrašnje i vanjsko pranje vozila uz odgovarajuća sanitarna sredstva i osvježivače. U vrijeme kada je vozilo u saobraćaju, čisti se njegova unutrašnjost na terminalima dok je ono u pauzi između dvije vožnje. Čišćenje na terminalima obavljaju radnice zadužene za održavanje čistoće.

 

- Dezinfekcija vozila koja podrazumijeva dezinfekciju kompletnog inventara u vozilu i svih njegovih dijelova  vrši se mjesečno, a za te potrebe angažovana je Higijensko-epidemiološka služba Zavoda za zdravstvenu zaštitu radnika u saobraćaju. U vrijeme nepovoljnih vremenskih uslova kao što je kiša ili snijeg znatno je teže održavati vozila čistim. Dovoljan je samo jedan ulazak putnika na stanici da vozilo ne bude čisto. Vozila se tada znatno brže i više prljaju u toku saobraćaja, tako da je veoma teško održavati vozilo čistim. Ulaskom putnika u vozila unose se nečistoće i prljava voda, tako da se stiče utisak da se vozila ne održavaju, odnosno ne čiste, što svakako nije tačno.

 

U takvim situacijama, odmah nakon ulaska prvih putnika vozilo više nije čisto. Na čistoću vozila utiče i veliki broj radova na saobraćajnicama, kažu u Grasu.

 

Autopraonice

 

Ističu da se održavanje čistoće vozila obavlja najbolje što je moguće u datim uslovima, ali da su često uzrok faktori na koje je teško uticati. Navode da su u cilju što kvalitetnijeg održavanja čistoće vozila u ovoj godini pustili u rad dvije nove, savremene automatske autopraonice za tramvaje i trolejbuse, čime su značajno unaprijedili proces čišćenja i pranja vozila. Dodaju da će uskoro biti puštena u rad i autopraonica za minibuse.

 

(Oslobodjenje, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/mr)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook