Jedinstven uspjeh

Samo je jedan CHANEL: Iznenađujuće činjenice o kultnom modnom brendu koje dosad niste znali

ŽENA iN01.02.16, 15:35h

Samo je jedan CHANEL: Iznenađujuće činjenice o kultnom modnom brendu koje dosad niste znali
Chanel je definitivno jedan od najprepoznatljivijih i univerzalno najvoljenijih modnih brendova u svijetu. Ali kao i kod svake intrigantne priče, postoji puno stvari koje se događaju "iza scene" za koje većina nas nikad nije čula- piše Grazia.hr

 

Za uspjeh Chanela, naravno, uvelike je zaslužna njegova genijalna kreatorica - Coco Chanel, ali njezin kreativni um samo je jedan dio priče o Chanelu. U nastavku pročitajte i naučite 11 iznenađujućih činjenica koje niste znali o Chanelu!


 
CHANEL NO.5 JE NAJPRODAVANIJI PARFEM SVIH VREMENA


Nakon što je lansiran 1921. godine, gotovo momentalno je postao najprepoznatljiviji parfem na svijetu. To je bio prvi parfem koji je dobio reklami prostor za vrijeme Super Bowla, a Andy Warhol ga je učinio besmrtnim jednim od svojih radova. Prema istraživanju iz 2014., proglašen je najprodavanijim parfemom svih vremena.

 

chanel-5


 
CHANEL JE PRVI BREND NA SVIJETU KOJI JE IMAO LISTU ČEKANJA ZA LAK ZA NOKTE


1994. godine, makeup artistica je u backstageu Chanelove revije u Parizu imala premalo vremena prije izlaza modela na pistu i shvatila da svi modeli imaju nenalakirane nokte. Brzinski ih je nalakirala običnim crnim markerom, a zatim je kasnije tražila da se tu nijansu replicira sa stvarnim lakom za nokte. Tako je nastala Chanelova Rouge Noir boja, koja je postala prva nijansa laka za nokte koja se rasprodala i za koju je nastala lista čekanja.


 
COCO CHANEL JE IZUMILA ODIJELO ZA ŽENE


Coco Chanel je često priznata kao žena koja je donijela hlače u žensku modu i također je bila prva dizajnerica koja je kreirala žensko odijelo - komad odjeće do tad predviđen samo za muškarce.


COCO CHANEL SE SMATRA ZAČETNICOM "MALE CRNE HALJINE"


1926. godine, Vogue je objavio fotografiju crne haljine iz Chanelove posljednje kolekcije i napisao da je to "Chanelov Ford" - referirajući se na poznate američke aute. Mnogi modni povjesničari taj trenutak smatraju početkom ere "male crne haljine".


 
CHANELOV PRVI PARIŠKI DUĆAN NIJE BIO COUTURE TRGOVINA


Iako mnogi misle da se Chanelova prošlost većinom bazira na couture modi, u prvom pariškom dućanu otvorenom 1910. godine, prodavali su se šeširi. Chanelov prvi pravi couture butik otvorio se tek 1915. godine.

 

chanel-2


COCO CHANEL JE SVOJU REPUTACIJU U PARIZU STEKLA NA KREACIJAMA ŠEŠIRA


Prije nego je njezin brend postao svjetski poznat, Coco Chanel izgradila je svoju reputaciju u Parizu na ekstremno kvalitetnim šeširima vlastite izrade. Poznati kao Chanel Modes, pokrivala za glavu s njenim potpisom osvojila su Pariz poput munje te je svaka šik Parižanka htjela obogatiti svoju garderobu s jednim.


4 OD 5 CHANELOVIH BUTIKA BILI SU ZATVORENI 1945. ZBOG DRUGOG SVJETSKOG RATA


Do 1945. godine Chanel je imao 5 otvorenih trgovina u Parizu. Nažalost te iste godine se čak 4 butika moralo zatvoriti zbog rata. Jedna je trgovina ostala otvorena i prodavali su se parfemi i modni dodaci - koji su bili itekako popularni među vojnicima koji su prolazili kroz grad.

 

chanel-1


 
CILJ CHANELOVIH DVOBOJNIH CIPELA JE DA STOPALO IZGLEDA MANJE, A NOGE DUŽE


U ovoj fazi, Chanelove dvobojne cipelice smatraju je komadom koji svaka ljubiteljica Chanela mora imati u kolekciji. Ali prije 1957., ovaj model cipela nije postojao. Coco Chanel radila je s postolarom Monsieur Massaratom na proizvodnji (sada ikoničkih) cipela koje su primarno izrađene iz dva razloga: da žensko stopalo izgleda manje i da noge izgledaju duže.


POPULARNA 2.55 TORBICA DOBILA JE IME PO DATUMU KADA JE PRVI PUT IZRAĐENA


Chanelova ikonička torbica možda ima neobično ime, ali ga je u stvari dobila po nomenklaturi mjeseca i godine kada je izrađena. U februaru1955. godine.


CHANEL CLASSIC FLAP 2.55 TORBICA SVAKE JE GODINE SKUPLJA I SKUPLJA


Chanelova 2.55 torba je jedinstvena i posebna u svijetu modnih dodataka te svake godine postaje sve vrednija i skuplja. Zbog toga što potražnja za ovom torbicom raste iz godine u godinu, Chanel može dignuti cijene na ovom prestižnom dodatku. Ako želite jednu, savjetujemo vam da ju kupite što prije!

 

(Grazia.hr, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/mr)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook