U Direkciji ističu da je ostalo još da se završe neke sitnice kao što je postavljanje horizontalne signalizacije, ivičnjaka, te asfaltiranje terminala gdje su se ranije autobusi okretali.
Saobraćajna traka
- Horizontalnu signalizaciju trebali bi da uradimo sljedeće sedmice. Na Direkciji će biti i da asfaltira terminal, a na KJKP Gras da uradi projekt u saradnji sa općinom i Ministarstvom saobraćaja o tome šta žele da bude na to prostoru i da tu izgrade objekte. Pretpostavljamo da će to biti objekti za potrebe dispečera, putnike i slično, pojasnili su u Direkciji.
U okviru Stupske petlje izgrađen je još jedan vijadukt, po dvije saobraćajne trake iz pravca Briješća prema Međunarodnom aerodromu Sarajevo, te dvije trake za pravac od Međunarodnog aerodroma prema Briješću. Uz dvije postojeće rampe izgrađene su i dvije nove i to iz pravca aerodroma prema gradu i iz pravca Rajlovca prema Ilidži.
Tramvajska stajališta
Zbog velike frekvencije pješačkog saobraćaja napravljeni su pothodnici s izlazima na tramvajska stajališta čime se povećala sigurnost svih učesnika u saobraćaju, a posebno pješaka. Ono što je također veoma značajno i što je bio dugogodišnji problem na ovoj dionici jeste da je riješen problem gužvi na Stupu.
Ulaz i izlaz iz grada je olakšan i odvija se puno brže. U izgradnju Stupske petlje uložena su 22 miliona KM, a projekat je finansiran iz kredita Evorpske banke za obnovu i razvoj.
(oslobodjenje.ba, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/mr)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook